Thursday 7 December 2017

Opcje zapasów 162 (m)


Klient Alert Proponowane 162 m regulacje mają wpływ na odliczalność odszkodowania opartego na zasadzie. Wewnętrzna Urząd Skarbowy wydał proponowane przepisy w sekcji 162 m kodeksu dochodów wewnętrznych, które mają wpływ na odliczalność odszkodowania kapitałowego Chociaż przepisy te są prospektywne, będą skuteczne, przyjęty w późniejszym terminie w 2017 r. Sekcja 162 m odrzuca potrącenie od osób prawnych odszkodowania należne przez przedsiębiorstwa publiczne wobec pewnych pracowników objętych kwotą przekraczającą 1.000.000. Proponowane przepisy wyjaśniają zastosowanie sekcji 162 m do opcji na akcje i prawa do akcyzy oraz do wyceny kapitału własnego, w oparciu o rekompensatę wypłacaną przez firmy, które stały się publicznie przechowywane. Plany na życie muszą zawierać wyraźny limit każdego pracownika w odniesieniu do opcji, opcji na akcje. Opcje z magazynów i prawa do akcyzy przyznawane w ramach planu kapitałowego zatwierdzonego przez akcjonariuszy są ogólnie uważane za odliczające odszkodowanie wynikające z działu 162 m. Proponowane przepisy klauzuli że w celu uwzględnienia praw do opcji lub uznania w myśl art. 162 m, plany kapitałowe muszą określać maksymalną liczbę akcji, w odniesieniu do których opcje i prawa mogą być przyznawane każdemu pracownikowi i ujawniają tym akcjonariuszom ten limit i metodologię które będą wykorzystane do ustalenia ceny wykonania dowolnej opcji lub uznania przyznanego zgodnie z planem Plany kapitałowe muszą już obejmować łączny limit liczby akcji, które mogą być przyznane wszystkim uczestnikom w celu przestrzegania federalnych przepisów w zakresie papierów wartościowych. Equity - Based Rekompensata dla nowych spółek publicznych. Kategoria 162 m zawiera specjalną regułę przejściową dla firm, które stały się publicznie zarządzane Zgodnie z tą regułą przejściową, rekompensatą z wykonywania lub uprawnieniami opcji na akcje, prawami do akcyzy oraz akcjami zastrzeżonymi przyznanymi przed lub wkrótce po utworzeniu firmy staje się publicznie uznawany za wykluczony z próg 1.000 000 w ramach sekcji 162 m, niezależnie od tego, kiedy wykonano ćwiczenie lub v pojawia się prawdopodobieństwo. Niestety, proponowane przepisy wyjaśniają, że ten wyjątek nie ma zastosowania do innych rodzajów kompensacji kapitałowej, takich jak jednostki czasowe lub akcje fantomowe. W efekcie zapasy zastrzeżone i akcje fantomowe przyznane przez firmę, która staje się publicznie odbierana, nie mogą być potrącalne, jeśli zostaną rozliczone lub zapłacone po tym, jak firma stanie się publicznie przechowywana. Wymagane wymagania. Przedsiębiorstwa publiczne i prywatne firmy, które myślą o ofercie publicznej, powinny dokonać przeglądu swoich planów kapitałowych w celu ustalenia, czy są zgodne z proponowanymi przepisami Wiele planów kapitałowych już zawiera ograniczenie dotyczące języka liczba akcji, które mogą być przyznane każdemu indywidualnemu pracownikowi Jeśli plan kapitałowy nie zawiera tego limitu, plan będzie musiał zostać zmieniony, aby zachować odliczenie w ramach sekcji 162 m, gdy proponowane uregulowania zostaną sfinalizowane. podlegają przepisowi sekcji 162 m i przyznały nagrody za akcje z ograniczonym zapasem, zbiory fantomowe lub inne typy pes odszkodowania opartego na kapitale własnym powinny rozważyć, czy dotacje pierwotne spełniają wymogi dotyczące wykluczenia z 162 m np. zostały zatwierdzone przez niezależny komitet ds. rekompensat i zostały przyznane w ramach planu zatwierdzonego przez akcjonariusza. Jeśli nie, firma powinna rozważyć restrukturyzację nagród w celu zapewnienia ich przyszłej możliwości odliczenia. Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące tych przepisów, skontaktuj się z adwokatem firmy Vorys. Ten alert o klientach służy ogólnym celom informacyjnym i nie należy go traktować jako porady prawnej. IRS CIRCULAR 230 UJAWNIENIE W celu zapewnienia przestrzegania wymaganych wymogów przez US Internal Revenue Service informujemy, że wszelkie federalne porady podatkowe zawarte w niniejszym komunikacie, w tym wszelkie załączniki, nie są przeznaczone ani pisemne, a nie mogą być wykorzystane przez podatnika w celu uniknięcia sankcji, które mogą być nałożonego na podstawie amerykańskiego kodeksu dochodów lub ii promowania, wprowadzania do obrotu lub zalecania innym osoba, każda transakcja lub inna sprawa, o której mowa w niniejszym dokumencie. Sekcja 162 m Przepisy końcowe wyjaśniają wymagania dotyczące wyłączeń do 1 miliona limitów odliczenia. Sekcja 162 m generalnie ogranicza do 1 miliona kwoty, którą corocznie może potrącić spółka publiczna w odniesieniu do wynagrodzenia wypłaconego niektórym pracownicy Ograniczenie odliczenia nie dotyczy wynagrodzenia, które kwalifikuje się jako rekompensatę ze względu na wynik lub jest wypłacane zgodnie z zasadą przejściową, która jest dostępna dla nowych spółek publicznych. Zwykle stosuje się zwolnienie od wynagrodzeń w oparciu o wydajność, aby zapewnić, że wszystkie zyski wynikające z korzystania z opcji na akcje lub praw do aprecjacji akcji SAR będą podlegały odliczeniu. Reguła przejściowa dla nowych spółek publicznych, często określana jako pierwsza zasada IPO przejścia na ofertę publiczną, umożliwia wyrównanie od 1 miliona odliczeń przez ograniczony okres czasu nawet jeśli nie kwalifikuje się jako rekompensata oparta na wynikach. 2018 Urząd Skarbowy IRS wydał ostateczne przepisy wyjaśniające, że opcje na akcje i SAR kwalifikują się jedynie jako rekompensatę wynikającą z wyników, jeśli są przyznawane zgodnie z planem zatwierdzonym przez akcjonariuszy, który zawiera indywidualny limit liczby takich nagród, które pracownik objęty ubezpieczeniem może otrzymać w trakcie Okres określony Dodatkowo tylko niektóre typy rekompensat opartych na akcjach kwalifikują się do uregulowania jako wypłacone, gdy są przyznawane w celu kwalifikowania się do zwolnienia na podstawie przepisów przejściowych IPO Ostateczne przepisy w dużym stopniu są zgodne z zasadami przedstawionymi w proponowanych przepisach wydanych 2017, z wyjątkiem następujących zmian. Zmiana opisana powyżej zasada przejścia na rynek IPO dotyczy wyłącznie nagród przyznawanych w dniach 1 kwietnia 2018 r. Lub później. Indywidualny limit opisany powyżej może mieć także strukturę nagród kapitałowych innych niż opcji na akcje i SAR. Ostateczne przepisy nie zmieniły daty wejścia w życie wymogu posiadania akcjonariusza indywidualny indywidualny limit dla opcji na akcje oraz, jeśli ma to zastosowanie, współczynniki SAR W rezultacie opcje na akcje i SAR przyznane w ramach planu bez indywidualnego limitu dla każdego pracownika w dniu 24 czerwca 2017 r. lub później, nie kwalifikują się jako rekompensata oparta na wynikach Sekcja 162 m Poniżej jest bardziej szczegółowy opis wyjaśnień dokonanych na podstawie ostatecznych przepisów. Poszczególne indywidualne limity pracowników. Jednym z wymogów dotyczących rekompensaty opartej na wynikach jest to, że plan zatwierdzony przez akcjonariusza musi określać maksymalną kwotę odszkodowania, która może może zarobić pracownik objęty ubezpieczeniem W odniesieniu do rekompensaty opartej na zasobie, niektóre przedsiębiorstwa publiczne zajęły stanowisko, zgodnie z którymi wymóg ten został spełniony przez akcjonariuszy zatwierdzających rezerwę na akcje w ramach planu z określonym terminem Pomysł polegał na tym, że żaden pracownik nie mógł otrzymać kombinacji opcji na akcje i SAR, które przekroczyły maksymalną liczbę akcji objętych rezerwą na akcje Proponowane przepisy stwierdziły, że łączny limit liczby akcje, które mogłyby być przyznane w ramach planu zatwierdzonego przez akcjonariuszy, nie spełniają wymogu określenia maksymalnej wysokości odszkodowania, które może otrzymać indywidualny pracownik objęty obowiązkiem Ostateczne przepisy, powołujące się na historię prawodawstwa na mocy sekcji 162 m, zachowują to podejście i opisać zmianę jako nieistotną. Jednakże wyjaśnienie w końcowych przepisach nie ma zastosowania do opcji na akcje i przyznanych przed wydaniem proponowanych rozporządzeń. Różne opcje istnieją w przypadku struktury indywidualnego limitu dla każdego pracownika dla opcji na akcje oraz SAR spełniają wymogi określone w sekcji 162 m Limit ten może dotyczyć wyłącznie tych typów nagród lub do wszystkich rodzajów nagród przyznanych w formie papierów wartościowych, niezależnie od tego, czy mają one kwalifikować się jako rekompensata na podstawie art. 162 m. Przedsiębiorstwo publiczne, które chce w celu maksymalizacji elastyczności w przypadku dotacji na akcje mogą mieć oddzielne limity dotyczące opcji na akcje SAR i dla pełnych wartości nagród, np. performanc e akcje, akcje i papiery wartościowe o ograniczonej zapotrzebowaniu na akcje, które mają kwalifikować się do rekompensaty opartej na wynikach pracy Nie ma wymogu posiadania indywidualnego limitu dla każdego pracownika na czas określony lub jednostek czasowych na akcje ograniczone dla firm publicznych, które chcą posiadają zatwierdzone przez akcjonariuszy ograniczenia dotyczące liczby nagród przyznanych dyrektorom niezatrudnionym pracownikom, możliwe i właściwe jest nałożenie tego limitu na odrębne indywidualne limity dla każdego pracownika, które jest wykorzystywane w celu przestrzegania Sekcji 162.IPO Reguła Przejściowa Ograniczenie odliczeń odszkodowania w wysokości 1 miliona nie dotyczy żadnego wynagrodzenia wypłaconego na podstawie planu, który istniał przed publiczną spółką, a spółka może polegać na tej ulgi przejściowej do momentu wygaśnięcia planu, 2 materiału modyfikacja planu, 3 emisja wszystkich zapasów, które zostały zarezerwowane w ramach planu oraz 4 pierwsze spotkanie akcjonariuszy, w których dyrektorzy mają nastąpić po upływie trzeciego roku kalendarzowego następującego po roku kalendarzowym, w którym ma miejsce IPO lub, w przypadku spółki, która nie miała prawa własności intelektualnej, w pierwszym roku kalendarzowym po roku kalendarzowym, w którym przedsiębiorstwo staje się publicznie przechowywana W celu wykazania, kiedy wypłacono rekompensatę na podstawie zapłaty za cele tej specjalnej reguły przejściowej, Treas Reg sekcja 1 162-27 f 3 pod warunkiem, że kwoty przypisane do opcji na akcje, SAR i zapasy zastrzeżone byłyby traktowane jako wypłacone data przyznania Oznacza to, że ograniczenie odliczeń w sekcji 162 m nie miałoby zastosowania do zysków, niezależnie od tego, kiedy jest to możliwe do odliczenia dla firmy, o ile dotacja miała miejsce w okresie przejściowym. IRS w orzeczeniach o prywatnym piśmie również orzekł, że jednostki będą traktowane jako wypłacone w ramach dotacji, niezależnie od tego, kiedy akcje zostały faktycznie rozdzielone uczestnikowi, kliknij tutaj, aby uzyskać dodatkowe szczegóły. Ostateczne przepisy podobne do propo uchybienia, cofają korzystny wynik w orzeczeniu dotyczącym prywatnych listów Akcje wyemitowane po rozliczeniu jednostek akcyjnych, akcji na akcje lub innych podobnych umowach odroczonych w formie akcji nie kwalifikują się do objęcia pomocą zgodnie z zasadą przejściową IPO, chyba że emisja akcji nastąpi w okresie przejściowym tzn. te rodzaje nagród nie będą traktowane jako wypłacone w dniu przyznania. Na szczęście zmiana ta będzie dotyczyła tylko jednostek uczestnictwa o ograniczonej możliwości dysponowania, akcji na wydajność lub innych podobnych umów o odroczonych akcjach, które zostały wydane w dniu 1 kwietnia 2018 r. lub później A mniej w ramach proponowanych przepisów przewidziano zaszczytne zasady przejściowe. Przedsiębiorstwa publiczne, które planują akcje, które mają spełniać wymagania dotyczące rekompensaty opartej na wynikach, powinny potwierdzić, że ich dokument planowy ustala wymagany indywidualny limit każdego pracownika. Jeśli plan będzie przedkładane akcjonariuszom, przedsiębiorstwa powinny rozważyć, czy struktura limitu określona w lit. plan sprosta potrzebom firmy, zarówno jeśli chodzi o to, kto jest objęty limitem i czy ma być wiele ograniczeń. Firmy publiczne, które zamierzają polegać na zasadzie przejścia na IPO, powinny ocenić, czy właściwe jest przyznawanie akcji ograniczonych na podstawie wyników jednostki lub udziały w działaniu W wielu przypadkach nagrody te skutkują emisją akcji po zakończeniu okresu przejściowego IPO Jeśli nagrody te zostaną rozliczone w magazynie po upływie tego terminu, mogą zostać utracone wartościowe potrącenia podatkowe W wielu przypadkach wykorzystanie akcje zastrzeżone, zamiast jednostek akcyjnych i akcji na akcje, zapewnią zwolnienie z limitu 1 mln odliczeń, o ile dotacja nastąpi przed końcem okresu przejściowego IPO. w celu zachowania poufności pewnych rekompensat dla firm publicznych. Usługa w sprawie podatku dochodowego została niedawno zmieniona w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych 162 m Odcinek 162 m odnosi się do spółek publicznych i generalnie ogranicza odliczenie podatkowe, które spółka publiczna może uzyskać od pewnych odszkodowań wykonawczych Ostatnie zmiany w przepisach 162 m prawdopodobnie będą miały praktyczny wpływ tylko na przedsiębiorstwa, które po raz pierwszy stały się publicznie przedmiotem obrotu w przybliżeniu ostatnich czterech lat. Szczegółowe zmiany w regulaminie. Ograniczenie liczby pracowników Pracownikom publicznym, uprawnionymi do nabycia lub upublicznienia, należy wystawiać w ramach planu kapitałowego, który określa maksymalną liczbę opcji na akcje lub prawa do wzrostu wartości akcji, które można przyznać indywidualnemu pracownikowi w określonym okresie na przykład w roku podatkowym Ogółem limit tego planu nie wystarcza samemu. Praktyczne rozważenie Zmiana ta dotyczy jedynie wyjaśnienia. Wymóg ten był już ogólnie dobry rozumiane nawet przed zmianą przepisów IRS do przepisów, a tym samym większość firm planuje s zostały już opracowane w celu spełnienia tej zasady. Reguła przejściowa rekompensaty z tytułu wypłaty w podziale na akcje Jednostki papierów wartościowych o ograniczonym dostępie RSU przyznane w dniu 1 kwietnia 2018 r. lub później, muszą być wypłacone i włączone do dochodu pracownika przed końcem okresu przejściowego dla nowo otwartych spółek do zwolnienia z sekcji 162 mln limitów odliczenia RSU przyznanych przed dniem 1 kwietnia 2018 r. iw okresie przejściowym będą zwolnione z limitów odliczenia 162 m, nawet jeśli zostały zapłacone po wygaśnięciu okresu przejściowego. Praktyczne. przepisy dotyczą wyłącznie firm, które po raz pierwszy stały się publicznie przedmiotem obrotu w przybliżeniu w ciągu ostatnich czterech lat. Nowe spółki notowane w obrocie publicznym, które nadal znajdują się w okresie przejściowym poniżej, powinny rozważyć przyznanie nagród zastrzeżonych zapasów zamiast RSU w celu uniknięcia wpływu tej części na 162 m. Sekcja 162 m ogranicza roczne odliczenie podatku do wysokości 1 miliona odszkodowania wypłacone każdemu z dyrektorów wykonawczych spółki publicznej i trzech najwyższej spółce urzędnicy mający więcej niż dyrektor finansowy Ograniczenie to nie dotyczy kwalifikowalnych rekompensat opartych na wynikach ani niektórych rekompensat wypłaconych przez spółkę, która niedawno została przedmiotem publicznego obrotu. Ograniczenie liczby pracowników na podstawie art. 162 m dokument planowy któremu przyznano prawo wyboru opcji lub akcyzy, musi określać maksymalną liczbę akcji, w odniesieniu do których opcje lub prawa mogą być przyznawane w określonym okresie pracownikom na ograniczenie pracownika Wcześniej było pewne pytanie, czy firmy mogą polegać na fakcie że dokument planowy miał maksymalną liczbę akcji, które mogłyby zostać przyznane w ramach planu łącznie, ale IRS jasno stwierdziła, że ​​konieczne jest również ograniczenie liczby pracowników na każde zatrudnienie. Ponieważ IRS uznaje to za doprecyzowanie, wymóg ten dotyczy dotacji na podstawie lub po 24 czerwca 2017 r. Wymóg, aby plan obejmował ograniczenie każdego pracownika, nie dotyczy, gdy spółka publiczna jest rel w związku z regułą przejściową przedstawioną poniżej. Nowo otwarta reguła przejścia na emeryturę. Kiedy firma staje się publicznie przedmiotem obrotu, ograniczenie odliczenia w sekcji 162 mln nie dotyczy żadnego wynagrodzenia wypłaconego zgodnie z planem lub umową zawartą w okresie, w którym firma nie była publicznie posiadane. Firma może polegać na tej regule przejściowej do najwcześniejszego dnia wygaśnięcia planu lub umowy. istotnej modyfikacji planu lub umowy. Wydanie wszystkich zasobów pracodawcy i innych rekompensat, które zostały przyznane w ramach planu lub umowy umowy lub pierwszego zgromadzenia akcjonariuszy, po dokonaniu wyboru rezydenci, który ma miejsce po upływie trzeciego roku kalendarzowego następującego po roku kalendarzowym, w którym ma miejsce pierwsza oferta publiczna lub, w przypadku prywatnej spółki, która staje się publicznie bez początkowej oferty publicznej, np. poprzez podział, pierwszy rok kalendarzowy następujący po roku kalendarzowym, w którym firma staje się publicznie organizowana. które niedawno stały się publicznie przedmiotem obrotu i są nadal w okresie przejściowym, ponieważ żaden z nich nie został zrealizowany przez iii, spotkanie akcjonariuszy, na którym wybiera się dyrektorów, który kończy się okresem przejściowym, zostało określone poniżej. Jeśli stało się publicznie sprzedawane za pośrednictwem IPO w 1.Rozwiązane przed dniem 1 kwietnia 2018 r., aw okresie przejściowym zostaną zwolnione z sekcji 162 m nawet wtedy, gdy zostaną wypłacone i rozliczone po upływie okresu przejściowego RSU przyznanego w dniu 1 kwietnia 2018 r. lub później, zostaną zwolnione z sekcji 162 m do zakres zapłacony i rozliczony przed upływem okresu przejściowego. Firma, która jest w okresie przejściowym po IPO, może przyznawać nagrody na akcje zastrzeżone zamiast RSU w dniu 1 kwietnia 2018 r. lub później, a nagrody te będą nadal zwolnione z sekcji 162 m, nawet jeśli dochody z zapasów ograniczonych są rozpoznawane po zakończeniu okresu przejściowego Są inne sprawy, które firma powinna rozważyć przed podjęciem decyzji o przyznaniu dotacji ograniczonej k zamiast RSU. Publiczne firmy, które nie polegają na zasadzie przejściowej, powinny dokonać przeglądu swoich planów kapitałowych, aby zapewnić, że opcje na akcje i prawa do wzrostu wartości akcji, które mają stanowić kwalifikowaną rekompensatę z tytułu wydajności w ramach sekcji 162 m, podlegają indywidualnym limitom udziału pracowników w określonym czasie Okres realizacji Jak przewidujemy powyżej spodziewamy się, że większość planów jest już zgodna z tymi wymogami, bądź przewidywana, że ​​stanie się publicznie wymienianym lub niedawno ogłoszonym publicznie, powinna rozważyć którąkolwiek z poniższych opcji dla wyższych rangą oficerów. 2. Stworzenie nowych grantów dla RSU dla wyższych rangą oficerów rozliczone i wypłacone przed upływem okresu przejściowego lub wydawanie zezwoleń na subskrypcję zamiast RSU, które zostaną zwolnione, jeśli zostaną przyznane przed upływem okresu przejściowego, nawet jeśli uprawnienie nastąpi po wygaśnięciu okresu przejściowego. masz pytania dotyczące tego WSGR Alert, skontaktuj się z członkiem świadczeń pracowniczych i praktyki odszkodowawczej w firmie Wilson Sonsini Goodrich Rosati.1 W przypadku spółki, która staje się publicznie przedmiotem obrotu w ramach pierwszej oferty publicznej, okres przejściowy jest dostępny jedynie w przypadku, gdy prospekt emisyjny tej oferty, np. Formularz S-1, opisuje te plany lub umowy. 2 Zasady Section 162 m określają osoby objęte ubezpieczeniem w momencie zapłaty wynagrodzenia, a nie przy przyznawaniu nagród, dlatego warto rozważyć szerszy wszechświat potencjalnych osób objętych ubezpieczeniem, a nie tylko nieliczne osoby, które są ubezpieczone w momencie przyznania pomocy . Kliknij tutaj, aby wydrukować wersję tego WSGR Alert. Marketing Automation Platform.

No comments:

Post a Comment